Cyklob: "Ja ni får nog mycket svårt att behålla Regin nästa säsong. För inte kan NHL låta bli att plocka över en sådan spelare som han. Det har jag då mycket svårt att se i alla fall."
Det räcker väl med, vad jag fötstått, att man skriver kontrakt med Regin. Sedan kan han lånas ut till Timrå om det skulle vara så.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det räcker väl med, vad jag fötstått, att man skriver kontrakt med Regin. Sedan kan han lånas ut till Timrå om det skulle vara så.