Jag vet fan inte vilka jag vill möta. Jag skulle må så fruktansvärt dåligt om vi blev utslagna av division 1 södra-gänget Linköping, men samtidigt kanske vi har större chans mot dem än mot "överlägsna" HV? Jag har för övrigt tippat LHC som slutsegrare och hur mycket det än bär emot så står jag för det äckliga tipset...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag vet fan inte vilka jag vill möta. Jag skulle må så fruktansvärt dåligt om vi blev utslagna av division 1 södra-gänget Linköping, men samtidigt kanske vi har större chans mot dem än mot "överlägsna" HV? Jag har för övrigt tippat LHC som slutsegrare och hur mycket det än bär emot så står jag för det äckliga tipset...