1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1013452

Sv: Semifinal 2008
ralus: Han är oerhört bra som kommentator också..opartisk o neutral hållning till alla lag även när Frölunda spelar..

samtidigt både avspänd o personlig i kommentarerna...Han har den där "balansen" som en skicklig kommentator behöver ha..
annat är det med Canal digitals Virus..där lyser Hans högst egna personliga preferenser igenom konstant...

Nej Calle J är suverän....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.