iggy: Jag svarar mig själv... ha ha Vill bara så ett slag för nästa Timrå match som blir i Zätaland Det är alltså Timrå som flyttar söderut för en kväll och tar emot Mikael Simons gäng Mora IK Fredag 16/8 kl. 19,00 - Förköp kolla in www.nsk.nu Svagt att att det inte finns kvar på TIK hemsida vilka försäsongmatcher som är inbokade.. eller är det jag som ser dåligt... Ursäkta tjatet men varför inte ta med en [ ny ] kompis till NSK hallen på fredag - väl mött i Njurunda.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vill bara så ett slag för nästa Timrå match som blir i Zätaland
Det är alltså Timrå som flyttar söderut för en kväll och tar emot
Mikael Simons gäng Mora IK
Fredag 16/8 kl. 19,00 - Förköp kolla in www.nsk.nu
Svagt att att det inte finns kvar på TIK hemsida vilka försäsongmatcher som är inbokade.. eller är det jag som ser dåligt...
Ursäkta tjatet men varför inte ta med en [ ny ] kompis till NSK hallen på fredag - väl mött i Njurunda.