1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1014026

Sv: Semifinal 2008
mikenomad: Fixar vi HV är nog de flesta mindre oroliga för vem det än är som kommer från andra semin. Möjligen lite skräckpoäng till FBK för rutinen. Ska man fantisera (och det får man) och vi slår ut HV hoppas jag på LHC i finalen för då är det två gäng utan SM-guld. LHC har visserligen spelat en final och lärt sig något på det men Challe får väl köra diabilder på sina segrar och ta visa och berätta för laget mot väggen i omklädningsrummet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.