Kakelmannen: Sveriges bästa klack? Fy fan vilket subjektivt tyckande av Aftonbladet. Ni kanske har ett jävla tryck i Kinnarp. Men vi ställer upp för våra grabbar vi när det verkligen gäller. Men smaska er popcorn ni och spela fickpingis i vardagsrumssoffan framför teven och pilla er naveln.
På onsdag skall vi sjunga ut baptistförsamlingen du företräder!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
På onsdag skall vi sjunga ut baptistförsamlingen du företräder!
Come on!