Fan vad jag är taggad inför matchen ikväll. Kan inte ens sova ju. Sitter och bevakar HS och har läst alla tidningar som skrivit minsta ord om semifinalen. Känner mig helt störd, min familj tycker att jag är helt knäpp som blivit så sjukt hockeyintresserad för de kunde inte bry sig mindre om hockey. Tråkigt. Men kul att det finns andra som man kan diskutera med =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sitter och bevakar HS och har läst alla tidningar som skrivit minsta ord om semifinalen.
Känner mig helt störd, min familj tycker att jag är helt knäpp som blivit så sjukt hockeyintresserad för de kunde inte bry sig mindre om hockey. Tråkigt. Men kul att det finns andra som man kan diskutera med =)