1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1014339

Sv: Semifinal 2008
Skarin: "Åkerman måste få känna att han lever. Ligg nära och tackla honom så fort det finns den minsta chans till det."

Har vi inte Anton Lander på laguppställningen? Det namnet torde väl få den gamle AIKbacken att se spöken fara förbi. Men backsidan hos HV framförallt i PP känns ju mer än läbbigt. Förresten, vi har en till HV-spelare som busenkelt går att få ner på en mer angenäm "kreti och pleti"-nivå - Lance Ward. Men han brukar väl å andra sidan, på bästa "pappa Wernblom-maner", kunna straffa ut sig själv.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.