1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1014359

Sv: Semifinal 2008
Fan vad KUL att möta frikyrkosatan tycker jag! Challe vs Kenta - underbart! Jag har på känn att Challes list kommer knäcka Kentas förnuft innan det är klart.

Modo var ju en ren torpedering i kvarten som vi vet. Lagt spelade så bra som man kan förvänta sig av ett lag med två kedjor av rena landslagsspelare. Det enda som inte såg vidare bra ut i kvarten var boxplayspelet. Det är ganska oroande med tanke på att flera av Timrås backar är relativt långsamma och tenderar haka/låsa fast motståndarna istället. Disciplin är onekligen ett nyckelord.

Nåväl, först och främst får vi sikta efter att bräcka det moderna rekordet, dvs när Timrå 02/03 pressade Frölunda till 6 matcher. Alltså fixa en tredje hemmamatch. Men jag har som sagt på känn att det kommer att bära ännu längre den här gången - Nu är det dags för heligt krig!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.