Uno Gordon: Fan vad bra! Jag blir dock lite fundersam över hur bra den där räknaren med antalet anmälda fungerar. För varken när jag anmälde mig eller min kompis så ändrades antalet anmälda. Inte heller sista modomatchen hade de fått in min anmälan så tur att jag mailade även. Hoppas det funkar nu bara =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag blir dock lite fundersam över hur bra den där räknaren med antalet anmälda fungerar. För varken när jag anmälde mig eller min kompis så ändrades antalet anmälda. Inte heller sista modomatchen hade de fått in min anmälan så tur att jag mailade även. Hoppas det funkar nu bara =)