Just det. Kom på en sak. Diskuterade med familjen om varför Hockey är så sjukt roligt och speciellt då Timrå IK och varför det var så speciellt med semifinal. De vägrade lyssna på mina argument och tyckte bara att "ja, men det är ju inte du som gör något bra, utan spelarna".
Har någon ett bra svar på tal så jag kan få de att förstå varför det är så viktigt och roligt med hockey i allmänhet och slutspel i synnerhet?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Diskuterade med familjen om varför Hockey är så sjukt roligt och speciellt då Timrå IK och varför det var så speciellt med semifinal. De vägrade lyssna på mina argument och tyckte bara att "ja, men det är ju inte du som gör något bra, utan spelarna".
Har någon ett bra svar på tal så jag kan få de att förstå varför det är så viktigt och roligt med hockey i allmänhet och slutspel i synnerhet?