1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614726 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 10146

Sv: Darrigt
Enligt min alldeles egenhändiga slutsats kommer jag "bara" fram till att det är ES- premiär. Tittar man på andra håll i landet verkar det vara fler lag som inte är som bäst just nu???!!!! ( Om vi ska tro alla expertiser...)
Kvällens skräll "so faar" är väl Mifs 0-2 underläge. Hoppas inte det är en massa hulliganer ditresta. Könjak vs Mif= falskt.

Timråvinst- givet! Men 6-2...... JAG ÄR SKEPTISK!
(4-2, sista målet i tom kasse...)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.