1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1015057

Sv: Semifinal 2008
Jämtins knätackling kan man ju diskutera. Däremot när han slashar mot huvudet på en liggande Regin säger ju en hel del... Pärsinen spearing är om möjligt ännu komiskare ? Peta med klubban lite och vipps 2+2+10 !?!?

Konstigt att Vinneborg inte kan läsa alla situationer när Ledin/Jämtin bara åker runt å jävlas. Tenbkrat slår inte ett slag mot Ledin men åker ändå ut på 2 minuter ? Skit samma.... Så jävla skönt å tvåla dit seriesuveränerna och alla jävla experter !
Forza Timrå ! Alla hatar oss....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.