Red-line: För att det inte skall bli några diskussioner om "Valfusk" så kommer vi att låta en neutral person dra ett namn bland de röstande i första pausen på fredag. Vid supporterkiosken. Det är ju så att även de som varit inblandade i omröstningen (Maggan, jag, Jean1, m fl) också har haft rätt att lämna var sin röst och har chans att vinna klubban.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För att det inte skall bli några diskussioner om "Valfusk" så kommer vi att låta en neutral person dra ett namn bland de röstande i första pausen på fredag. Vid supporterkiosken.
Det är ju så att även de som varit inblandade i omröstningen (Maggan, jag, Jean1, m fl) också har haft rätt att lämna var sin röst och har chans att vinna klubban.
Jag skall se till att info kommer ut på hemsidan.