Jag måste undra vilken kille den där Fredrik Andersson är !!!!!hur kan man uppträda så där (enligt tidningarna)vad händer/hände igentligen.Skall han få komma till oss...Är vi dåligt pålästa om vissa Han har ju gjort vissa konstiga saker utanför isen, i båset mm,mm brinner han för sitt lag ....eller har det brunnit
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
**
Jag måste undra vilken kille den där Fredrik Andersson är !!!!!hur kan man uppträda så där (enligt tidningarna)vad händer/hände igentligen.Skall han få komma till oss...Är vi dåligt pålästa om vissa
Han har ju gjort vissa konstiga saker utanför isen, i båset mm,mm brinner han för sitt lag ....eller har det brunnit
Nybbe @ Härnösand Idag kl. 17:57