Ja man vet aldrig sanningshalten i alla ryjten som florerar dessa tider, men jag tycker det lät otroligt om nu så skulle vara fallet. Men som du säger är det väll inte alls omöjligt att Timrå kontaktat honom.
Sedan angående Freddan så sa han väll själv i nån intervju i Dagbladet att han inte hört något från Timrå och att det inte var aktuellt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ja man vet aldrig sanningshalten i alla ryjten som florerar dessa tider, men jag tycker det lät otroligt om nu så skulle vara fallet. Men som du säger är det väll inte alls omöjligt att Timrå kontaktat honom.
Sedan angående Freddan så sa han väll själv i nån intervju i Dagbladet att han inte hört något från Timrå och att det inte var aktuellt.