OK.. ja man kan väll både se för och nackdelar med Ward. Är han på isen drar han på sig otroligt mycket korkade utvisningar, men sammtidigt så öker ju skaderisken hos motståndarna med.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
OK.. ja man kan väll både se för och nackdelar med Ward. Är han på isen drar han på sig otroligt mycket korkade utvisningar, men sammtidigt så öker ju skaderisken hos motståndarna med.