1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1016093

Sv: Res med Supporterklubben
ajon: ja ja, ni är bra men inte bäst...och ni "går på" ökenvandring i allsvenskan, renkött och 27 års väntan på slutspel... törsten är bra tändvätska...men drick inte för fort. Men i väntan på nästa säsong gå på rockklubben Pinkerton och stötta era musikkreatörer !! my home town skrevs inte av PEO Larsson ;-)
Syns nästa år, humlorna. Trevlig sommar ! Furukram

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.