Hassan: Nu sitter laget tillsammans Challe inträngt på en liten spelkiosk i Jönköping och spelar på lite hästar och på en bortaseger, skrattar och har kul ! oj Peter Regin släppte en pysare..alla springer ut och skriker en äkliga danskfis...dom verkar ha riktigt KUL i Jönköping !! Bådar gott inför kvällen. efter lunchen börjar focuseringen !!! Hårda nävar knyter skridskorna och klubborna lindas hårt hårt hårt !! Timrå ROCKAR ikväll !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
oj Peter Regin släppte en pysare..alla springer ut och skriker en äkliga danskfis...dom verkar ha riktigt KUL i Jönköping !! Bådar gott inför kvällen.
efter lunchen börjar focuseringen !!! Hårda nävar knyter skridskorna och klubborna lindas hårt hårt hårt !! Timrå ROCKAR ikväll !