"En annan anledning till att Timrå är så bra är att "Jonte" Hedström är skadad. Jag menar inte att vara elak eller sparka på någon som ligger ner, och jag har alltid gillat honom. Men Hedström tar väldigt stor plats i ett lag, både på isen och i omklädningsrummet, och på senare tid har han helt frångått vad han själv är bra på. I stället för att vara den brunkare som alla lag vill ha har han trott sig vara en lirare och spelat en hockey och haft en stil som gjort mer skada än nytta. Så länge som han inte inser att det är "back to basic" som gäller så är Timrå ett bättre lag utan honom."
Nyström har så RÄTT!! Sluta lira Jonte och bli som Jämtin fast snäppet lugnare då så klart inge bentacklingar :)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag menar inte att vara elak eller sparka på någon som ligger ner, och jag har alltid gillat honom. Men Hedström tar väldigt stor plats i ett lag, både på isen och i omklädningsrummet, och på senare tid har han helt frångått vad han själv är bra på.
I stället för att vara den brunkare som alla lag vill ha har han trott sig vara en lirare och spelat en hockey och haft en stil som gjort mer skada än nytta.
Så länge som han inte inser att det är "back to basic" som gäller så är Timrå ett bättre lag utan honom."
Nyström har så RÄTT!! Sluta lira Jonte och bli som Jämtin fast snäppet lugnare då så klart inge bentacklingar :)