lincoln: Håller med till 100%. Jag tror inte att Timrå vänder detta, jag tror att Timrå-supportrarna får en tung väg hem och jag är övertygad om att det krävs mirakel för att vinna en enda match i Jönköping.
Men om laget spelar smart, inte sätter sig och bajsar i egen zon, utan förstår vad det handlar om. Ja, då tror jag att Regin, Tenkrat, Hahl med flera komer att överaska oss.
Lagets största spöke är semifinalnerverna. I övrigt finns det inget.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men om laget spelar smart, inte sätter sig och bajsar i egen zon, utan förstår vad det handlar om. Ja, då tror jag att Regin, Tenkrat, Hahl med flera komer att överaska oss.
Lagets största spöke är semifinalnerverna. I övrigt finns det inget.