1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614918 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1016989

Sv: Semifinal 2008
Ambroo: ja Offside var det det sa dom till och med på tv att det var vem vet ni kanske har blivit bestulna på seger kanske.