1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614929 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1017117

Sv: Semifinal 2008
ajon: klart dom kan vinna på bortaplan! det krävs dock ett bättre timrå än vad det var idag, idag funkade inte mycket.. Men siffror som 5-3 och 2-1 säger för mig också en hel del!