1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614919 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1017250

Sv: Semifinal 2008
Var det nån mer än jag som reagerade på Davidssons drypande ironi när han sa att det var skönt att slå "Fantastiska Timrå"?