Instämmer i alla glädjeyttringar här. Helt underbart!
*Thörnberg, Thörnqvist eller vad han nu heter bör få retroaktivt spöstraff för sin usla filmning i slutet. Pinsamt att se, pinsamt för hockeyn i allmänhet. *Skönt att se Sanny på banan igen. Satte en eller två riktigt fina. Andersson bör få någon sorts medalj samt en kandidat examen i trashtalk då han uppenbarligen lyckas med att vrida om något innanför byxorna på labila hv-spelare i match efter match.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
*Thörnberg, Thörnqvist eller vad han nu heter bör få retroaktivt spöstraff för sin usla filmning i slutet. Pinsamt att se, pinsamt för hockeyn i allmänhet.
*Skönt att se Sanny på banan igen. Satte en eller två riktigt fina. Andersson bör få någon sorts medalj samt en kandidat examen i trashtalk då han uppenbarligen lyckas med att vrida om något innanför byxorna på labila hv-spelare i match efter match.