Olle: Gillar spelare som visar på isen hur hockey ska spelas och inte gnäller och har en ödmjuk inställning - ÄLSKAR Johan Andersson !!! Vilket fynd, synd att inte brorsan Erik kan vara med ! TACK till laget som hölls sig kall och hela hallen som höll uppe trycket i tredje !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vilket fynd, synd att inte brorsan Erik kan vara med !
TACK till laget som hölls sig kall och hela hallen som höll uppe trycket i tredje !