RTS: Själv ser jag det hela lite som upprättelse för mitt misslyckade tips att Timrå skulle vinna elitserien. Jag kanske inte missbedömde lagets kapacitet så hemskt ändå...
Sen sa jag att det var idiotiskt att välja er i kvartsfinal, och även där blev jag besannad.
Nog om detta. Jag anser att videomåldomaren borde användas mer och det är inte möjligt om denne är kopplad till den arrangerande klubben. Ni kan väl inte ha festat bort allt sunt förnuft efter två segrar i bäst av sju? I NHL har man centrala videomåldomare och jag ser ingen anledning till att vi inte ska ha det i Sverige. Kan någon komma med ett hållbart argument varför det inte skulle vara bättre?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sen sa jag att det var idiotiskt att välja er i kvartsfinal, och även där blev jag besannad.
Nog om detta. Jag anser att videomåldomaren borde användas mer och det är inte möjligt om denne är kopplad till den arrangerande klubben. Ni kan väl inte ha festat bort allt sunt förnuft efter två segrar i bäst av sju? I NHL har man centrala videomåldomare och jag ser ingen anledning till att vi inte ska ha det i Sverige. Kan någon komma med ett hållbart argument varför det inte skulle vara bättre?