tamare: Är det Davidsson jag skriver till? Du verkar ju helt jävla slut i huvudet! Till och med en inavlad Alf Svensson-fanatiker som du borde väl fatta att du inte kan avgöra huruvida det var mål eller inte från Canal+-sändningen?! Fördröjning and shit spelar in...
Skit samma... Hoppas målet var korrekt. Hoppas vi fuskade. Hoppas konspirationen fortsätter och leder oss hela vägen till guld.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Är det Davidsson jag skriver till? Du verkar ju helt jävla slut i huvudet! Till och med en inavlad Alf Svensson-fanatiker som du borde väl fatta att du inte kan avgöra huruvida det var mål eller inte från Canal+-sändningen?! Fördröjning and shit spelar in...
Skit samma... Hoppas målet var korrekt. Hoppas vi fuskade. Hoppas konspirationen fortsätter och leder oss hela vägen till guld.