Har inte sett matchen. Jobbade och fick höra 0-1 och 3-2 samt slutresultatet. Känner att jag inte kan tillföra så mycket i debatten om det ej korrekta målet.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag är minst lika glad som dig.
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!1
Ok?
Har inte sett matchen. Jobbade och fick höra 0-1 och 3-2 samt slutresultatet. Känner att jag inte kan tillföra så mycket i debatten om det ej korrekta målet.