Efter dagens fina prestation av grabbarna så förväntade iaf jag ett större intresse än just nu 40 anmälda till Söndagens hockeytripp till jönköping.
Visst, har full förståelse för den skaran som inte har möjlighet att få/ta ledigt från sina jobb, men i ärlighetens namn så inbillar jag mig att vill man åka så går det att fixa på ett eller annat sätt!
Vill inte hoppas eller tro att det är bara de riktiga fansen som väljer att ansluta sig.
Iaf jag har prioriterat denna resa väldigt högt, och har förmånen att jobba åt mig själv, så kan ta ut några dagars ledighet. Vilket är mer prioriterat än några extra dollar i walleten.
Hoppas slutligen att inte sista anmälningen är gjord inför resan!
För det är ju nu som det roliga börjar, så att få inta kinnarps och stötta vårat lag till minst en seger blir en upplevelse!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Visst, har full förståelse för den skaran som inte har möjlighet att få/ta ledigt från sina jobb, men i ärlighetens namn så inbillar jag mig att vill man åka så går det att fixa på ett eller annat sätt!
Vill inte hoppas eller tro att det är bara de riktiga fansen som väljer att ansluta sig.
Iaf jag har prioriterat denna resa väldigt högt, och har förmånen att jobba åt mig själv, så kan ta ut några dagars ledighet. Vilket är mer prioriterat än några extra dollar i walleten.
Hoppas slutligen att inte sista anmälningen är gjord inför resan!
För det är ju nu som det roliga börjar, så att få inta kinnarps och stötta vårat lag till minst en seger blir en upplevelse!