Red Rocker: Jämtin är som ett bananskal gult fult och sladdrigt ;-) vad är det för fel på killen ...? Kenta kan han verkligen vara nöjd och ha han i laget ....igentligen ?? Det är lite hansson brothers över han utan att ha det där coola...... tuffa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
vad är det för fel på killen ...? Kenta kan han verkligen vara nöjd och ha han i laget ....igentligen ?? Det är lite hansson brothers över han utan att ha det där coola...... tuffa.