Lacka_64: Fan vad jag är stolt över klacken, Olle och våra hjältar på isen! Fan vad jag är trött i rösten, glad i själen och tom i bollen! Sova, drömma, och njuta av denna insats; denna vändning - och se fram mot minst en kommande vinst i De Skenheligas Högborg i plast-Jerusalem, måndag eller tisdag!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sova, drömma, och njuta av denna insats; denna vändning - och se fram mot minst en kommande vinst i De Skenheligas Högborg i plast-Jerusalem, måndag eller tisdag!