Jean1: Är du stolt över klacken??? Var du bara där i tredje perioden då eller?
Själv var jag rejält arg på alla dönickar på läktaren! Hur kan det vara möjligt att folk står tysta på klackläktaren när det spelas en semifinalmatch?! Rejält jävla pinsamt!!! Tack och lov blev det bättre i tredje.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Var du bara där i tredje perioden då eller?
Själv var jag rejält arg på alla dönickar på läktaren!
Hur kan det vara möjligt att folk står tysta på klackläktaren när det spelas en semifinalmatch?!
Rejält jävla pinsamt!!!
Tack och lov blev det bättre i tredje.