Jean1: Nä jag är där VARJE match! Eller nä förresten...har nog missat tre-fyra stycken de senaste 13 åren. Jag tyckte att jag var rätt tydlig...jag skrev att det spelas en semifinalmatch!!! Så varför jämför du med serielunken?
Det blir bara löjligt att berömma klacken när vi inte varit bra! Tredje perioden dock helt ok...
El maco: Skulle du stå där match efter match och försöka få igång någon stämning på läktaren skulle du kanske göra detsamma!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag tyckte att jag var rätt tydlig...jag skrev att det spelas en semifinalmatch!!!
Så varför jämför du med serielunken?
Det blir bara löjligt att berömma klacken när vi inte varit bra! Tredje perioden dock helt ok...
El maco: Skulle du stå där match efter match och försöka få igång någon stämning på läktaren skulle du kanske göra detsamma!