janssonovich: Det är jättetråkigt för dem som du nämner, och visst, det finns en mängd olika anledningar för dem som inte kan åka.
Tycker väl bara att när laget har vittring eller iaf har en chans att gå till final, vilket inte laget har varit på över 30 år, att man kunde fylla en buss.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker väl bara att när laget har vittring eller iaf har en chans att gå till final, vilket inte laget har varit på över 30 år, att man kunde fylla en buss.