1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1019084

Sv: Semifinal 2008
Dogsbite: Jag är inte speciellt medveten om de inövade varianterna men klart för mig är iaf att man inte alls verkar så sammansvetsade i PP-formationerna att man kan låta motståndarna jaga och öppna ytor för dom andra. Man får sällan tryck och när man får det så är hv elakt bra på att checka på backarna.

Tycker man ser en tydlig skillnad jämfört med hvs pp där man vet exakt vilken man ska öppna ytor för och kommer till många avslut. Tycker inte Timrå har hittat en bra medicin för dom där lägena där Åkerman får möjlighet att sikta in sig 2-3 sekunder innan skott kommer. Sen är det ju naturligtvis ett starkt lag vi möter och riktigt duktiga individuella prestationer som ger kraft åt deras pp.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer