Jean1: Usla bortförklaringar, endast de mest inbitna åker ner på en sånhär resa.
Skämt åsido. Vi är just nu 44 st + en eventuell upphämtning i Kungliga Hufvudstaden. En helt okej siffra tycker jag, hade räknat med betydligt mindre och blev lite kallsvettig när vi endast var 17 anmälda med tanke på vad bussen kostar att hyra, vi backar nog på den som det är just nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skämt åsido.
Vi är just nu 44 st + en eventuell upphämtning i Kungliga Hufvudstaden.
En helt okej siffra tycker jag, hade räknat med betydligt mindre och blev lite kallsvettig när vi endast var 17 anmälda med tanke på vad bussen kostar att hyra, vi backar nog på den som det är just nu.