Bragd-Birger: Iofs så kanske vi oroar oss en smula i onödan då det inte framkommit från TIK:s håll att just dessa två bildar backpar, utan det är ju i media det skrivits om det.
Jag tror att vi vinner en utav matcherna, dagens, och att vi sen avgör hemma på torsdag. Och jag är övertygade om att vi kommer att få se ett aktivt och aggressivt Timrå från start.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tror att vi vinner en utav matcherna, dagens, och att vi sen avgör hemma på torsdag. Och jag är övertygade om att vi kommer att få se ett aktivt och aggressivt Timrå från start.
Kenta är ingen vinnare, det är däremot Challe.
Nu kör vi!