Uno Gordon: Jaha. Men innan dess måste ju Sanny i alla fall haft statusen "högst tveksam till fortsättning" typ. Ifjol hade jag inte sagt ett knyst om Kokko dragit. Nu svider det rejält. Ta bara hans passningar i första hemmamatchen mot HV...
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte