janssonovich: Mousserat vin med bubblor måste du väl ändå kunna få i dig. Det är svingott. Satt på en buss med Jari "hockeyhoran" ifrån klacken. Kommer fan inte ihåg efternamnet på han nu till Stockholm och laddade upp inför fotbollslandskampen Sverige-Paraguay på Råsunda för några år sedan. Sverige torskade dessvärre med 1-2.
Sedan har jag även upplevt Sverige-Estland 0-1 på ett spöregnigt Råsunda - 97. Sverige missade VM-avancemang eftersom skottarna samtidigt slog Österrike hemma. Surt som fan. Men kul ändå.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sedan har jag även upplevt Sverige-Estland 0-1 på ett spöregnigt Råsunda - 97. Sverige missade VM-avancemang eftersom skottarna samtidigt slog Österrike hemma. Surt som fan. Men kul ändå.