Ja så kändes det igår det är ingen skam att förlora mot HV borta men som vi förlorade så blir man orolig inför fortsättningen. Det är endast 2-2 i matcher och det räcker att ta en bortamatch till men det känns just nu riktigt tungt. Jag tror med tanke på den klara förlusten att det är till nackdel för TIK att ha match igen dagen efter, HV har vinnarkänslan "färsk" inför kvällens match.
Näee jag tror tyvär på förlust ikväll igen hoppas dock att vi kan ta hemmamatchen och en 7:e avgörande i jkpg det kan gå hursomhelst.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ja så kändes det igår det är ingen skam att förlora mot HV borta men som vi förlorade så blir man orolig inför fortsättningen. Det är endast 2-2 i matcher och det räcker att ta en bortamatch till men det känns just nu riktigt tungt. Jag tror med tanke på den klara förlusten att det är till nackdel för TIK att ha match igen dagen efter, HV har vinnarkänslan "färsk" inför kvällens match.
Näee jag tror tyvär på förlust ikväll igen hoppas dock att vi kan ta hemmamatchen och en 7:e avgörande i jkpg det kan gå hursomhelst.
Kvällens tips: 3-1.....:(