Realist: Bara en tanke. Vet du varför Hv la alla puckar på vårt mål? Jo, med en osäker målvakt, gör att backarna inte kan lita på honom till 100%, utan får koncentrera sig på att freda sitt eget mål iställe. Därav osäkerheten i backspelet i går.
Ett geni drag vore att stoppa in Åkerlund, honom kan dom inte utan och innan.
Ni kommer väl ihåg matrchen där Åkerlund spikade igen? Matchen efter gjorde han en "Salo", efter det har han aldrig fått stå.
Tycker faktist att Backlund, har sammlat på sig "Missar" så han fått ihop till en "Salo". Så in med Åkerlund.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jo, med en osäker målvakt, gör att backarna inte kan lita på honom till 100%, utan får koncentrera sig på att freda sitt eget mål iställe.
Därav osäkerheten i backspelet i går.
Ett geni drag vore att stoppa in Åkerlund, honom kan dom inte utan och innan.
Ni kommer väl ihåg matrchen där Åkerlund spikade igen? Matchen efter gjorde han en "Salo", efter det har han aldrig fått stå.
Tycker faktist att Backlund, har sammlat på sig "Missar" så han fått ihop till en "Salo". Så in med Åkerlund.