1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1020824

Sv: Är bensinen slut?
Perkan: Så du tror inte det beror på nått att Hv öser alla puckar över Backlund? Skulle möjligen vara för skottstatestiken då.
Men jag tror nog dom spelar för att vinna.
En tavla per mach tycker inte jag är så fruktansvärt bra och stabilt.
Nu är ju inte jag någon expert, men experterna sa i sändning i går kväll att ett av målen borde han ha tagit. Kommer inte ihåg vilket.

Men medge, att Hv skulle få nått att fundera över om Åkerlund stod.

Det kanske skulle röra om så bensintanken vart rågad för de våra.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer