Hoppas att de kan prestera nåt nu då....när det enda positiva är att de inte ligger under lika mycket som de brukar känns det hopplöst. I alla fall när det verkar som om inte många passningar går rätt och ingen orkar anfalla.
Dock nu är det numerärt överläge och jag har hört flera finska namn nämnas i rad flera gånger utan att splittras av ord som felpass, hinner inte med eller byter. Kanske håller de så långsamt på att vakna och det är ändå bara ett mål.
Nu kommenterar de på webbradion att de hör Timråklacken. Så jag började negativt men nu känns det positivt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Dock nu är det numerärt överläge och jag har hört flera finska namn nämnas i rad flera gånger utan att splittras av ord som felpass, hinner inte med eller byter. Kanske håller de så långsamt på att vakna och det är ändå bara ett mål.
Nu kommenterar de på webbradion att de hör Timråklacken. Så jag började negativt men nu känns det positivt.