1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1021398

Sv: Semifinal 2008
krille123: Tycker ändå Timrå spelade upp sig halva andra och tredje.
Man vågade ha pucken i anfallszon.
Nu gäller det att ta med sig detta.Tror ändå inte att detta är helkört.
Som alla vet är det svåra att knytaihop säcken för hv nu.
Och där har vi en klart bättre ledare än hv. det såg man mot MoDo i år mot ifjol.
Det gäller bara för Challe att föra över vinnarskallen på rätt vis till laget.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.