1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614737 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1021507

Sv: Semifinal 2008
Frella: Man kan ju hoppas. Det låter kanske lite väl deppigt att klaga på målvakten just efter man torskat men det finns en sak som jag har stört mig på ett tag:

Backlund visar inte känslor. Aldrig. Han har fått masken avsliten fler än en gång, han blir påkörd och han tappar tveksamma puckar men jag har nog aldrig sett honom förbannad. Man behöver ju inte vara någon psyk-krizan men "vinnarskalle" brukar ju involvera en hel del känsloyttringar. Jag tvivlar inte på hans kvalifikationer rent tekniskt, han kan inte ensam lastas för någon förlust mot HV. Tyckte inte han riktigt hade "DET" förra slutspelet och som andra redan nämnt så gör han inte idioträddningarna i år heller (nog för att han gjorde ett par riktigt fina i inledningen av denna match). Bara en känsla jag har, inget försök att såga honom vid fotknölarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.