1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614737 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1021562

Sv: Semifinal 2008
Har tänkt på en sak kanske dumt men.
Varför får inte dom utslagna lagen i semin mötas och spela om brons ?
Då skulle man få SM guld, sliver, och brons.
(Vilket kankse skulle bli en avslagen serie)
Men man kunde kanske spela den bäst av tre och ingbringa mera pengar till klubbarna.
Vet inte om detta finns i några andra länder.
Men i förlängningen skulle detta kanske bli någonting.
Då blir semin mera åtråvärd. Och guldet få ett större värde

Och folk får se mera hockey. Vilket skulle vara otorligt bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.