1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1022372

Sv: Silly season 08/09
Walla: Om vi tar hit Brendl så blir jag mycket förvånad. Han fungerar ju bara i PP. Det är ju inte fyskam det heller, men han kostar säkert massor. Det ända jag tycker saknas är 2 riktiga klassbackar.