1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1023175

Sv: Är bensinen slut?
ja mina vänner ikväll blir det tufft för timrå att vinna,men dock fullt möjligt inte omöjligt,alla vi som inte är på plats därhemma och hejjar fram vårat lag vi bänkar oss framför dumburken och hejar utav bara faan.

hursomhelst vid en förlust gräver allafall inte jag ner mig,jag ser det så här det finns 3lag kvar nu alltså är bland dom 3bästa lagen i sverige inte illa pinkat,vi är före modo som vi pinkade på,före fbk och frölunda och långt före brynäs,så nu har vi inget att förlora bara vinna,nu är det upp till manskapet att visa att man vill vara med om inte ja då är det semester som gäller.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer