Så här jag hade jag gjort om Hahl & Regin försvinner. Värva en väldigt bra förstacenter, flytta upp J.Andersson till andrakedjan och värva en spännande center som kan vara med och kämpa med Erik Andersson om platsen i 3:e kedjan.
Att värva två klasscentrar ser jag tyvärr inte som realistiskt i dagsläget.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Att värva två klasscentrar ser jag tyvärr inte som realistiskt i dagsläget.